יום חמישי, 15 במרץ 2012

ביקורת מסעדה - קימל

סופ"ש סגרירי ונעים חברים.
אשתי היפה ואני חוגגים לנו שנתיים של אושר, והחלטנו לחלוק את המאורע עם אהבתנו השניה - אוכל.
לכבוד המאורע הוחלט על הקימל. אז למרות כל מה שקראתי ושמעתי, באתי עם דף חלק כי זו פעם ראשונה שלנו, פריפריאליסטים שכמותנו, ומעשה שהיה כך היה:

הזמנו מקום ברשת, ולמחרת בבוקר חזרו אלינו  והודיעו לנו שלא ניתן להזמין ל 8 וחצי וקיימים 2 סביבים - 7 וחצי ו 9 וחצי.
הזמנו ל 7 וחצי ובתשובה לשאלה החביבה "מה חוגגים" ענינו מיד "יום נישואין"!
הגענו ב 7 ורבע (חניה חינם אחרי 7 בכחול לבן הכי קרוב שיש למסעדה - כבוד) והופתענו לגלות שאנחנו די לבד, פרט ל 2-3 זוגות נוספים. חשבנו לתומנו, בטח יגיעו על הדקה...
למרבה הפלא והתמימות, המקום התמלא דווקא בסביבות 8 ורבע- 8 וחצי.... :-\
עד כאן לתפל.
עיצוב מקסים,אווירה כפרית נעימה, מוסיקה שקטנה וחיוכים מכל עבר. אימרי המלצר החביב שלנו שירת
אותנו נאמנה לאורך כל הערב.
למה ראשונה אשתי היפה הזמינה פטריות ממולאות בכבד אווז ברוטב יין פורט תאנים ושזיפים (65ש"ח). מנה לא גדולה אך מכובדת ביותר, 6 פטריות ועליהן פיסות כבד אווז שניצלה באופן מדויק. אשתי היפה אהבה מאוד, ולמרות שאין בי אהבה עמוקה לכבד אווז, גם אני טעמתי ואהבתי.
אני הזמנתי ריזוטו סוגי פטריות תרד שבבי פרמז'ן וכמהין. (54 ש"ח) מיותר לציין שהכמהין הוא שמן כמהין ולא פטריות כמהין... בכל מקרה, הריזוטו היה מעולה, טעמים חזקים מאוד שמשתלבים מעולה וטיפה פחות מלח והמנה היתה מושלמת.
בעיקריות:
היפה לקחה "פילה ברולה" בחרדל בזיגוג סוכר ודבש (109 ש"ח) - הבשר היה כל כך רך וכל כך טעים שהתחרטתי שלא לקחתי אותו דבר. מנה מעולה ורק מעט טעם חזק מדי של חרדל (היפה אומרת שלא הרגישה). בליווי פירה מעולה. מומלץ ביותר!
אני ניסיתי את הקונפי ברווז ברוטב יין, חומץ בלסמי ותרד מוקפץ בשמן זית. (96 ש"ח). אני מודה ומתוודה שזו הפעם הראשונה בה אכלתי ברווז, ולכן קשה יהיה לי להגדיר את החוויה. הטעם לא דומה לעוף, אבל גם לא לבקר. כנראה שברווז הוא פשוט ברווז.... הרוטב היה טעים והפירה והתרד השתלבו מעולה בטעמים. סה"כ נסיון הברווז הראשון הוכתר כהצלחה.
לקינוח (וזו לדעתי הפעם הראשונה, וכנראה האחרונה, שאנחנו מזמינים קינוח במסעדה. קינוח נועד לקרות בבית, אחרי המסעדה...) הזמנו אצבעות שוקלד בלגי על קראסט אגוזים (39 ש"ח) והגיעו יותר קצות אצבעות מאשר אצבעות... 4 קוביות קטנות שנחו על פודינג וניל סתמי. השוקולד היה חביב אבל לא יותר. החלק הגרוע ודווקא בסוף, משאיר טעם חמצמץ, בטח במחיר של 39 ש"ח.

סה"כ עבור 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות, קינוח אחד ו 4 בקבוקי שתיה שילמנו 461 ש"ח כולל שירות.
אין ספק שלא מדובר בחוויה לכל כיס ולא לכל יום, אבל לא כל יום הוא יום נישואין, ובקימל...
הערת אגב נוספת: במסעדה שכזו כנראה כל מי שהגיע חוגג משהו (או את עצם היותו בעל ממון רב באופן כללי) אבל אם כבר טרחתם לשאול, ורשמתם שמדובר ביום נישואין, מחווה קטנה היתה נותנת נופח אחר,חמים יותר, לחוויה. אבל כאמור, הערת אגב, ואף אחד לא חייב לי שום דבר...

לסיכום: חומרי גלם איכותיים, שירות אדיב ומהיר, אוכל עשוי מדוייק ומוגש בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, והמחירים בהתאם.

4 כרסים במדד Make a Lot Of Food.


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

חחחח הרגת אותי מצחוק עם דירוג הכרסים.
אכן מדובר על ארוחה לא זולה בכלל. אני מנסה לחשב כמה כדורי שוקולד אני יכולה להכין ב400+ שקל. נראה לי שהילדים שלי היו מרוצים מזה לאללה.